Известие

Collapse
No announcement yet.

Много странен проблем по електрониката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Много странен проблем по електрониката

    Здравейте случи нещо много странно както си карах и спрях до един магазин по него момент не ми се видя да има нещо по кола но след като се качих вкарах ключа и завъртях да запаля и изведннъж нещо взе да се чува нещо като щракане и след това някакво жожукане подобно на звука като на късо. Светна ми лампата н а мобилайзера и започна да премига. Разпознах че не ми приема кода. Върнах се в нас да взема мастер ключа и след проба на запалване истанових че и с него не мога да запаля с няколко опита. Дръпнах колата пред нас и се заровиг да погледна какъв е проблема. Но след тези опити като дам ключа на контакт светва таблото и изведнъж угасва и се чува това жужукане и превклюване на реле. Звука идва от под казанчето на спирачната течност
    П.П колата ми е Алфа 145 Турбо дизел

  • #2
    Първоначално публикувано от Batiatus Покажи съобщение
    Здравейте случи нещо много странно както си карах и спрях до един магазин по него момент не ми се видя да има нещо по кола но след като се качих вкарах ключа и завъртях да запаля и изведннъж нещо взе да се чува нещо като щракане и след това някакво жожукане подобно на звука като на късо. Светна ми лампата н а мобилайзера и започна да премига. Разпознах че не ми приема кода. Върнах се в нас да взема мастер ключа и след проба на запалване истанових че и с него не мога да запаля с няколко опита. Дръпнах колата пред нас и се заровиг да погледна какъв е проблема. Но след тези опити като дам ключа на контакт светва таблото и изведнъж угасва и се чува това жужукане и превклюване на реле. Звука идва от под казанчето на спирачната течност
    П.П колата ми е Алфа 145 Турбо дизел
    релета има едни голями бушони единия е зайранването през него минава тока за таблото имото помпи и т.н успех

    Comment


    • #3
      Точно там от където казваш, че идва звука е релето за подревните свещи, черна кутиика хваната за стойката на акумулатора от вътрешната страна към спирачната помпа. Имам същия мотор но за какъв мастър ключ приказваш, този двигател няма имонолайзер и ECU.

      Comment


      • #4
        Здравейте,

        имам подобен проблем с моята Alfa 145 1.9 JTD - започна със спорадично трудно палене. Преди месец 2 поредни пъти двигателят изгасна в момента, в който включих фаровете след запалване. Последващото запалване беше успешно и безпроблемно. Снощи опитах да я запаля но веднага след включване на контакт едно от релетата в отделението с ECU-то започна да цъка като обезумяло и колата не пали изобщо. FIAT ECU Scan отказва да се закачи към ECU-то. Прикачам снимка на цъкащото реле (30А). Имам 2 резервни, но и те цъкат така...


        UPDATE: Занесох я в сервиз. Там стигнаха до заключението, че проблемът е в имобилайзера. Успели са някак да я излъжат да запали и в момента работи, но препоръчват махане на имобилайзера.
        Attached Files
        Last edited by piperka07; d.m.y г., 18:25. Основание: update

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от piperka07 Покажи съобщение
          Здравейте,

          имам подобен проблем с моята Alfa 145 1.9 JTD - започна със спорадично трудно палене. Преди месец 2 поредни пъти двигателят изгасна в момента, в който включих фаровете след запалване. Последващото запалване беше успешно и безпроблемно. Снощи опитах да я запаля но веднага след включване на контакт едно от релетата в отделението с ECU-то започна да цъка като обезумяло и колата не пали изобщо. FIAT ECU Scan отказва да се закачи към ECU-то. Прикачам снимка на цъкащото реле (30А). Имам 2 резервни, но и те цъкат така...


          UPDATE: Занесох я в сервиз. Там стигнаха до заключението, че проблемът е в имобилайзера. Успели са някак да я излъжат да запали и в момента работи, но препоръчват махане на имобилайзера.
          приготви си едни 400-500 лв за да ти го махнат

          Comment


          • #6
            Със сигурност не е от имобилайзера.
            Иди в друг сервиз.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment

            Working...
            X